Prvi korak

1/3

Hej, mi smo Hype! Kako pa je vam ime?

5 razlogov, zakaj oglaševati s PR članki na spletu

Razmišljate, kako bi svoje izdelke približali potencialnim kupcem? Eden izmed učinkovitih načinov je tudi oglaševanje s skrbno pripravljenimi promocijskimi (PR) članki.

In čeprav smo mnenja, da je najboljše oglaševanje tisto, ki poteka na vseh kanalih, je oglaševanje s PR članki na spletu najbolj učinkovita rešitev za vse, ki imate za predstavitev svojih izdelkov v medijih omejena finančna sredstva. Zakaj? Preberite 5 razlogov!

Prej pritegnete pozornost

V poplavi oglasov, ki nas napadajo na vsakem koraku, smo nanje postali že skoraj imuni. Pozornost potencialnega kupca boste tako prej pritegnili s člankom z zanimivim naslovom, ki na prvo žogo ni videti kot oglas in ne izstopa od druge uredniške vsebine. Če osebo vsebina zanima, bo članek na spletu odprla in tudi prebrala. PR članki morajo biti po zakonu sicer označeni kot oglasna sporočila, vendar lahko imajo enako obliko kot ostali uredniški članki, zato jih bralci pogosto ne zaznajo kot oglas.

Slovenski oglaševalski kodeks določa:

»Sporočilo v oglaševanju (oglasno sporočilo) je vsako obvestilo o obstoju, lastnostih, namenu, prednostih in vrstah izdelka, zajeto v katerem koli sredstvu oglaševanja in objavljeno v katerem koli mediju, s tem da je naročeno in plačano.«

Podate lahko več informacij

Medtem ko imate v klasičnem oglasu omejen prostor in število besed, lahko v promocijskem članku podate mnogo več informacij. Le-te bralcu ne vsiljujete, temveč mu jih predstavite na zanimiv način skozi zgodbo. Na spletu lahko PR člankom dodate tudi povezave, ki vodijo bodisi na vaš profil na družbenem omrežju bodisi direktno v vašo spletno trgovino, tako da bralca od članka do nakupa zares loči samo en klik. Promocijske članke na spletu je mogoče opremiti tudi z videoposnetki ter vdelanimi objavami iz družbenih omrežij, kar je prevdem prioročno v primeru recenzij zadovoljnih uporabnikov vašega izdelka ali storitve.

Ugodnejše oglaševanje

V Sloveniji je oglaševanje s PR članki na spletu v primerjavi s klasičnimi oglasi ali promocijskimi članki v tiskanih medijih z velikimi nakladami (več kot 50 tisoč izvodov) še vedno občutno ugodnejše, kljub temu da ima tudi oglaševanje na odmevnih portalih zelo dober doseg. Katere spletne medije v Sloveniji mesečno obišče največ unikatnih obiskovalcev, lahko preverite TUKAJ. Še ena dobra lastnost promocijskih člankov na spletu pa je tudi da, da jih mediji, pri katerih ste zakupili članek, po izteku dogovorjenega časovnega obdobja ne izbrišejo (vsaj v večini primerov), temveč ostanejo objavljeni in jih lahko bralci še vedno najdejo.

Dobro merljivo

Medtem ko je učinkovitost oglasov v tiskanih medijih, na radiu in televiziji težje preveriti, lahko promocijske članke opremite z UTM linki (dodate jih na poljubne besede), s pomočjo Google Analyticsa (brezplačnega analitičnega orodja, ki sledi vašemu spletnemu mestu in vam zagotavlja podrobne statistike o obiskovalcih) pa lahko točno spremljate, koliko ljudi je v vašo spletno trgovino prišlo iz zakupljenega PR članka in tudi koliko od teh ljudi je v vaši spletni trgovini nato opravilo nakup.

Bolj osebno

Čeprav smo to točko pustili za konec, pa morda igra najpomembnejšo vlogo. S promocijskimi članki lahko prej dosežete, da se bo bralec poistovetil z zgodbo vaše znamke. V PR članku lahko opišete problem (denimo boleče grlo, razcepljene konice, gubice) in nato ponudite rešitev (pršilo za grlo, maska za lase, krema proti gubam) ali pa potencialnega kupca prepričate z opisanimi izkušnjami zadovoljnih uporabnikov. Če ne drugega pa lahko vsaj podrobno predstavite svoje storitve ali izdelke in jih podprete tudi s poljubnimi multimedijskimi datotekami.

Ne znate napisati dobrega PR članka, ki bo pritegnil pozornost potencialnih kupcev? Zato smo tukaj mi! Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali.

 

Blog

Zbirka naših idej, znanja in dogodivščin.